Reklamace a vrácení zboží

E-shop www.givemethat.cz si váží vaší důvěry a chce vám poskytnout co nejlepší zákaznický servis. Pokud nejste spokojeni s vaším nákupem nebo došlo k nějakému problému s vaším zbožím, níže naleznete informace o reklamacích a možnostech vrácení zboží.

1. Vrácení zboží do 14 dnů

Podle zákona máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo platí pouze pro standardní produkty, které nejsou přizpůsobené na míru zákazníkovi.

Jak postupovat při vrácení zboží:

1. Informujte nás e-mailem na info@givemethat.cz o vašem záměru odstoupit od smlouvy.

2. Zboží zašlete zpět na adresu:
GiveMeThat.cz

Jakub Holeček
Mikulovice 249, 671 33

3. Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoužité a nepoškozené, včetně veškerého příslušenství a originálního obalu.

4. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak.

    Výjimka:
    Zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy a vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů v případě, že jde o výrobek, který byl vyroben na míru nebo přizpůsoben na základě individuálního přání zákazníka (např. personalizované produkty). Takové produkty nelze vrátit, pokud nejsou vadné.

    2. Reklamace zboží

    Pokud zjistíte, že zakoupené zboží je vadné nebo neodpovídá vašim očekáváním, máte právo na reklamaci. Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a poskytujeme dvouletou záruku na všechny naše produkty.

    Jak reklamovat zboží:

    1. Kontaktujte nás e-mailem na info@givemethat.cz, kde popíšete vadu zboží a přiložíte fotodokumentaci, pokud je to možné.

    2. Zboží zašlete na adresu:
    GiveMeThat.cz

    Jakub Holeček
    Mikulovice 249, 671 33

    3. Přiložte také doklad o koupi (fakturu) a popis závady.

      Jak dlouho trvá vyřízení reklamace:

      • Po přijetí reklamovaného zboží vás budeme informovat o průběhu reklamace.
      • Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní od přijetí zboží k reklamaci.
      • V případě uznání reklamace vám nabídneme opravu zboží, výměnu za nové, nebo vrácení peněz, dle charakteru vady a vašich preferencí.

      3. Náklady spojené s reklamacemi a vrácením

      • Vrácení zboží do 14 dnů: Náklady na dopravu zpět k nám hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak.
      • Reklamace: V případě uznání reklamace nese náklady na dopravu k vám opraveného nebo nového zboží náš e-shop.

      4. Odstoupení od smlouvy u poškozeného zboží při přepravě

      Pokud zjistíte, že zboží bylo poškozeno během přepravy, okamžitě nás kontaktujte a sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky. Reklamaci vyřídíme co nejrychleji a zajistíme vám výměnu nebo vrácení peněz.

      5. Kontakt pro reklamace a vrácení zboží

      Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně vrácení zboží nebo reklamací, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese info@givemethat.cz nebo na telefonním čísle 730 903 678.